onsdag, december 19, 2007

Glöm aldrig att du är viktigast i någon annans liv!

3 kommentarer:

Jesper Karlqvist sa...

Lite hemskt att säga - men det finns några stackare som inte är viktigast i någons liv förutom sitt eget. Och det är dessa personer vi bör tänka på extra mycket under årets kalla månader. Skänk en varm jacka till Stadsmissionen, ta med varmt kaffe/choklad ut på stan och bjud på de hemlösa du ser eller skänk pengar till något vettigt istället för att ge halvtaskiga och oönskade julklappar!

God jul!

Marina sa...

Jag tycker att en sån kommentar är lite onödig.

Om julen ska vara lycklig för ALLA så ska man ju heller inte skuldbelägga lyckan.

Jesper Karlqvist sa...

Jag försöker inte skuldbelägga lyckan alls - tvärtom. Förlåt om det låtit så, jag vill bara att man ska sprida lyckan så långt man bara kan. En lycklig = bra. Två lyckliga = bättre. Tio lyckliga = ännu bättre. Ja, du förstår principen.

Jag är lycklig! Och det skäms jag inte för.